Začala ste podnikať počas pandémie. Ako to ovplyvnilo váš štart?
Môj začiatok podnikania to posunulo o pár mesiacov neskôr. Pôvodne som chcela začať podnikať už na jar, ale zrazu nastala situácia, ktorú nikto z nás nezažil. Zostala som s manželom a deťmi doma, tak som sa rozhodla počkať a posunúť začiatok na obdobie, kedy bude celá situácia okolo pandémie trošku jasnejšia.
Moje podnikanie mám rozdelené na 2 časti. Prvou oblasťou v ktorej pracujem je grafika a druhou je výroba a predaj autorských výrobkov pre bábätká CIBULKA DESIGN. Čo sa týka grafiky, tak kríza mi vzala dosť pracovných príležitostí. Mojimi zákazníkmi boli prevažne hotely a veľa spoluprác sa mi tak stoplo. Oni sami nevedeli a nevedia, dokedy budú obmedzenia a prišli o veľa rezervácií. Tak sme všetky plány zatiaľ posunuli.
Rozhodla som sapreto viac venovať autorským výrobkom. Našťastie som urobila veľmi dobré rozhodnutie hneď na začiatku a nechala som si poradiť. Namiesto informačného webu som si dala vypracovať e-shop. Teraz keď je veľa predajní zavretých, vrátane jarmokov a trhov, tak vlastný e-shop a sociálne siete sa stali najlepšou náhradou, vďaka ktorej dokážem predstaviť výrobky širokému publiku.
,,Táto situácia mi dala možnosť viac sa sústrediť na CIBULKA DESIGN. A najmä teraz pred Vianocami vnímam väčší dopyt,“ spomína Erika Cibulková.